Strict Standards: Declaration of HaangaView::render() should be compatible with Slim\View::render($template, $data = NULL) in /usr/home/trigital.org/web/subdomains/fundacioagbar/index.php on line 39 Fundació Agbar - Avís legal i política de privacidad
Fundació Agbar / Avís legal i política de privacidad

Avís legal

D'acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, l'informem que les dades personals que ens faciliti mitjançant aquesta web, o amb posterioritat com a conseqüència del tractament d'aquest contacte inicial, s'incorporaran a un fitxer el responsable del qual és Societat General d'Aigües de Barcelona, SA amb la finalitat de facilitar la gestió de les consultes i peticions que ens faci. També l'informem que les seves dades podran ser cedides a les empreses participades per Agbar per a la finalitat indicada.

Vostè podrà exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, enviant un correu electrònic a l'adreça fundacion@agbar.es i indicant a l'assumpte "Exercici drets ARCO", o per correu postal a FUNDACIÓ AGBAR, CENTRE D'ESTUDIS I INVESTIGACIÓ DEL MEDI AMBIENT, Ctra. de Sant Joan Despí, 1, 08940 Cornellà de Llobregat (Espanya).

La no-formalització o la formalització parcial de les dades de caràcter personal requerida suposarà que la seva sol·licitud no pugui ser atesa. Li preguem que ens comuniqui qualsevol modificació de les seves dades personals per tal que la informació continguda als nostres fitxers es trobi actualitzada i lliure d'errors en tot moment.

Les finalitats de la recollida de les seves dades són les que s'indiquen particularment en cadascuna de les pàgines on es troben els diferents formularis de registre electrònic. Amb caràcter general, les dades personals que vostè ens proporcioni es tractaran amb la finalitat de facilitar la gestió de les consultes i peticions que ens faci.

Li fem saber que s'han implantat les mesures de seguretat de caràcter tècnic i d'organització necessàries per garantir la seguretat de les seves dades de caràcter personal i evitar-ne l'alteració, pèrdua, tractament i/o accés no autoritzat, tot això de conformitat amb allò que es preveu a l'article 9 de la LOPD i al Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el reglament de desenvolupament de la LOPD.