Fundació Agbar / Notícies / La Torre Agbar celebra el 150è aniversari de la Creu Roja amb una il·luminació commemorativa

7 Maig 2014

Amb motiu de la celebració del 150è aniversari de la creació de la Creu Roja al nostre país, la Torre Agbar mostrarà demà 8 de maig, entre les 9 del vespre i la mitjanit, un missatge de felicitació que es combinarà amb els emblemes de la Creu Roja i la Mitja Lluna Roja.

Per tal de difondre aquesta iniciativa, la Creu Roja premiarà la millor foto que es faci demà a la nit a la Torre Agbar a través de les xarxes socials amb el hashtag #creuroja150. La foto vencedora del concurs serà la portada a totes les xarxes socials de la Creu Roja i a la seva pàgina web.

Aquesta iniciativa s'emmarca dins de l'Aliança Humanitària per a l'Alimentació Infantil, campanya que es va presentar dimarts i que vol implicar a tots els agents socials per fer front a l'actual situació d'emergència social que viu la població catalana, especialment la infància. La campanya té el suport de la Fundació Agbar, entre d'altres, i es difon a les xarxes socials a través del hashtag #ellsnopodenesperar.

Divendres, amb el Dia d'Europa

Com cada 9 de maig, la Torre Agbar mostrarà una il·luminació per commemorar el Dia d'Europa. Entre les 9 del vespre i la mitjanit,  un missatge commemoratiu es combinarà amb una animació amb el color blau de fons i les 12 estrelles grogues que simbolitzen els ideals d'unitat, solidaritat i harmonia entre els pobles d'Europa.

Amb aquesta iniciativa, la Torre Agbar continua amb el seu calendari d'il·luminacions singulars que ofereix a la ciutadania de Barcelona coincidint amb diverses dates significatives del calendari: la propera, per al Dia Mundial del Medi Ambient, el 5 de juny. Trobareu el calendari d'il·luminacions d'aquest edifici emblemàtic de Barcelona al web www.torreagbar.com.

La Torre Agbar, seu central de la companyia que li dóna nom, líder a Espanya en el cicle integral de l'aigua, i una de les grans companyies multinacionals espanyoles, té una alçada de 142 metres. Amb 31 plantes diàfanes sense columnes, cadascuna amb una alçada lliure de 2,60 metres, la superfície total de l'edifici és de 39.000 metres quadrats. Té 4.500 finestres a tot el perímetre de la façana que poden ser il·luminades pel mateix nombre de lluminàries, mitjançant un sistema LED.