Fundació Agbar / Notícies / La Torre Agbar s'il·lumina un any més de vermell per solidaritzar-se amb la lluita contra la SIDA

1 Desembre 2014

La Torre Agbar s'il·lumina de vermell avui entre les 18 hores i la 1 de la matinada, sumant-se un any més a la campanya "Barcelona dóna la cara per la SIDA" que organitza la Fundació Lluita contra la SIDA.

Amb aquesta acció, la Torre Agbar dóna suport als actes que realitza la Fundació Lluita contra la SIDA amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona. Des de 2010, aquesta Fundació du a terme la campanya "Barcelona dóna la cara per la SIDA", per conscienciar i sensibilitzar la ciutadania sobre aquesta malaltia, i per mostrar una ciutat compromesa i conscienciada que, any rere any, està esdevenint un referent internacional en la lluita contra el VIH. Entre els nombrosos actes que se celebren, destaca la il·luminació de vermell aquest vespre de fins a 32 edificis emblemàtics de la ciutat: a més de la Torre Agbar, que ho farà per cinquè any, també s'il·luminen el Palau de la Generalitat, l'Ajuntament de Barcelona, la Sagrada Família i la Pedrera, entre d'altres.

Aquesta iniciativa solidària coincideix amb la il·luminació nadalenca de la Torre Agbar, campanya que va començar el 21 de novembre i que s'allargarà durant totes les festes de Nadal i fins el 6 de gener de 2015. Un any més, per cap d'any la Torre Agbar donarà la benvinguda al món al nou any amb una il·luminació commemorativa.