Fundació Agbar / Notícies / El Museu Agbar de les Aigües i la planta potabilitzadora de Sant Joan Despí obren les portes per a la Setmana de la Ciència

18 Novembre 2014

El Museu Agbar de les Aigües i la planta potabilitzadora de Sant Joan Despí obren per primera vegada les seves portes a la ciutadania conjuntament. L'activitat, dirigida a tota la família, se celebrarà aquest cap setmana en el marc de la Setmana de la Ciència.

La visita combinada al museu i a la planta potabilitzadora de Sant Joan Despí és una activitat dirigida a tota la família que us descobrirà el recorregut que fa l'aigua des que es capta al medi natural fins que arriba a les llars. Per assistir-hi, cal fer una reserva prèvia trucant al 93 342 35 36 o enviant un correu electrònic a serveiseducatius@aiguesdebarcelona.cat. L'activitat és gratuïta i se celebrarà els dies 22 i 23 de novembre a partir de les 10 del matí. La durada aproximada és de dues hores. A més, el museu farà jornades de portes obertes durant tota la setmana per celebrar la Setmana de la Ciència.

La llibreta d'un clauer i el joc de pistes del museu, novetats per a la Setmana de la Ciència

També coincidint amb l'activitat de la Setmana de la Ciència, el Museu Agbar de les Aigües estrena la cinquena peça de Col·leccionables: La llibreta d'un clauer d'Aigües de Barcelona, una llibreta singular que feien servir els clauers, operaris de la companyia de principis del segle XX que s'encarregaven d'obrir i tancar els diferents trams de la xarxa de canonades . També aquesta setmana s'estrena El viatge de l'aigua. Guia per a famílies del Museu Agbar de les Aigües, un quadern d'activitats amb què el museu obsequiarà les famílies que el visiten per conèixer de manera divertida el camí que fa l'aigua des que es capta fins que  es consumeix.

Per a més informació, consulteu el web del museu a www.museudelesaigues.com.