Fundació Agbar / Notícies / La Torre Agbar felicita el Dia Internacional de la Dona amb una il¿luminació commemorativa

9 Març 2015

La Torre Agbar se suma enguany a la celebració del Dia Internacional de la Dona, que com cada any se celebra el 8 de març; per aquest motiu, s'il·luminarà diumenge de color lila, entre les 19 i les 23 hores.

El Dia Internacional de la Dona 2015 posa de relleu la Declaració i la Plataforma d'Acció de Beijing, un full de ruta històric signat per 189 governs fa 20 anys i que va establir l'agenda per a la materialització dels drets de les dones. Si bé els èxits han estat molts des de llavors, les bretxes que encara persisteixen són nombroses i profundes. Per això, el lema d'aquest any vol reflexar la crida de la Campanya Beijing + 20 d'ONU Dones: "Apoderant les Dones, apoderant la Humanitat: Imagina-ho!". Amb aquesta acció, Nacions Unides vol mobilitzar el màxim nombre de persones a tot el món a favor de la igualtat de gènere.

Aquesta iniciativa exemplifica el compromís de la Torre Agbar amb la ciutat de Barcelona i les iniciatives de conscienciació social, i prossegueix amb el calendari d'il·luminacions singulars previstes per a aquest any que coincidiran amb diverses dates significatives:  la propera, per al Dia Mundial de l'Aigua, el 22 de març.