Fundació Agbar / Notícies / Agbar participa al Business With Social Value, una jornada d¿intercanvi comercial entre empreses amb ànima social

11 Desembre 2014

El president executiu d'Agbar, Àngel Simon, ha participat aquest matí a l'acte d'inauguració del Business With Social Value, una iniciativa que vol posar en valor el potencial competitiu de les empreses amb ànima social.

Per a Àngel Simon, "tots hem d'aprendre de l'esforç i el treball d'aquestes empreses", i ha indicat que Agbar seguirà "fent camí cap a una visió d'empresa més humana i compromesa", que aposti per les relacions comercials amb aquestes empreses sense ànim de lucre i amb valor social.

A més del president executiu d'Agbar, a l'acte d'inauguració han intervingut la fundadora de la iniciativa, María José Pujol, el conseller d'Economia i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, Andreu Mas-Colell, la tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Barcelona, Sònia Recasens, així com representants d'empreses que col·laboren amb empreses socials.

El Business With Social Value és una iniciativa solidària que busca generar possibilitats reals de contractació competitiva de negoci amb valor social. L'objectiu de la jornada és contribuir a la visibilitat de les empreses socials sense ànim de lucre (aquelles que tenen més d'un 70% de persones amb discapacitat a les seves plantilles) com un sector econòmic competitiu i de mercat, i intensificar les relacions comercials entre aquestes i empreses mercantils. La iniciativa està impulsada per Icària Iniciatives Socials, entitat sense ànim de lucre que treballa per l'educació i la integració social i laboral de nens i adults amb discapacitat intel·lectual, i amb qui col·labora el grup Agbar des de fa anys.