Fundació Agbar / Notícies / Participa a la Marató de Donants de Sang aquest divendres i dissabte a la Torre Agbar!

16 Gener 2015

La Torre Agbar es convertirà el divendres i el dissabte en un punt de donació de sang amb motiu de la Marató de Donants de Sang 2.0 de Catalunya. Però perquè la campanya sigui un èxit ens cal la teva ajuda: Dóna sang, la teva participació és clau per salvar vides!

El punt de donació de sang estarà instal·lat al vestíbul d'entrada de la Torre Agbar i estarà obert de 10 del matí a 9 de la nit, tant divendres com dissabte. Com a companyia compromesa amb les persones, la societat i les iniciatives solidàries, demanem la teva col·laboració en aquesta campanya. Inscriu-te ja al web http://www.maratodonants.cat/ca i participa divendres en la donació de sang de la Torre Agbar! Pots seguir i fer ressò de la iniciativa a Twitter consultant els comptes corporatius del Grup i l'etiqueta #MaratoDonantsCAT.

El director general d'Aigües de Barcelona i patró delegat de la Fundació Agbar, Ignacio Escudero, i el director del Banc de Sang i Teixits, Enric Argelagués, han signat aquest migdia el conveni pel qual la Torre Agbar serà el punt principal de donació de sang de la campanya.

Sota el lema "Donar sang et fa més gran", el Banc de Sang i Teixits de Catalunya organitza una nova edició de la Marató de Donants de Sang amb l'objectiu de recollir 7.000 donacions i recuperar les reserves de sang, baixes després del Nadal. A banda de la Torre Agbar, es podrà fer la donació de sang a diferents hospitals de Catalunya del 16 al 23 de gener.

Il·luminació solidària

Amb motiu d'aquesta campanya de donants de sang, la Torre Agbar oferirà divendres 16, dissabte 17 i divendres 23 de gener una il·luminació especial per sensibilitzar la ciutadania de la importància de donar sang i de participar en la Marató. L'horari d'il·luminació serà l'habitual d'hivern, de 19 a 23 hores.