Fundació Agbar / Notícies / La Fundació Agbar ofereix un programa de beques per cursar el Màster en Tecnologia i Gestió de l'Aigua

4 Febrer 2015

La Fundació Agbar posa un any més a disposició de les persones que vulguin realitzar el Màster en Tecnologia i Gestió de l'Aigua d'Aqualogy un programa de beques que cobreix el 50% de l'import de la matrícula del màster.

Per ser beneficiaris d'aquests ajuts cal autofinançar-se la matrícula i ser titulat universitari. La sol·licitud del programa de beques s'ha de fer enviant un correu electrònic a fundacioagbar@agbar.es, juntament amb el curriculum vitae de l'aspirant i una carta de motivacions que inclogui els motius pels quals vol fer el màster i se sol·licita la beca per cursar, especialment els referits a aspectes socioeconòmics. El període per fer la sol·licitud del programa de beques ja està obert i finalitzarà el pròxim 15 de febrer de 2015. Les beques cobriran el 50% de l'import de la matrícula del màster, l'import total del qual és de 13.200 €.

El 23 de febrer es donaran a conèixer les quatre persones a qui se'ls concedeix la beca. El resultat serà comunicat per telèfon i/o correu electrònic a totes les persones que hagin realitzat una sol·licitud de beca. Fins aquesta data, la Fundació Agbar es reserva el dret a retirar la present convocatòria o modificar els termes de les bases.

Formació superior en una especialitat laboral de creixent necessitat a escala global

L'accés a l'aigua i al sanejament són drets humans recollits per les Nacions Unides i formen part dels Objectius del Mil·lenni que més reforç necessiten a escala global, i en els quals s'ha d'aportar el major nombre de recursos disponibles. La Fundació Agbar té el compromís de formar professionals compromesos amb els reptes de futur entorn de l'aigua i el medi ambient. Per aquest motiu, posa en marxa un complet programa de beques destinat a donar suport al talent de les persones interessades a formar-se en diferents programes de Màster i Postgrau dedicats a gestió de l'aigua i sanejament.

El programa, acreditat per la Universitat Politècnica de Catalunya, és semipresencial amb classes a Barcelona o Madrid. Trobaràs més informació aquí.

¿ Descarrega't les bases