Fundació Agbar / Notícies / La Torre Agbar desitja una bona festa major de la Mercè amb una il·luminació commemorativa

19 Setembre 2014

Amb motiu de la celebració de les festes de la Mercè, que comencen avui amb una programació farcida d'activitats per a tots els públics, com ara la Festa d'Aigües impulsada per Aigües de Barcelona, la Torre Agbar mostrarà un any més, des d'avui i fins al dimecres 24 entre les 21 hores i la mitjanit, una il·luminació especial en què es combinaran animacions al·lusives a la festa major amb un missatge commemoratiu d'aquesta celebració ciutadana.

Amb aquesta iniciativa, la Torre Agbar continua amb el seu calendari d'il·luminacions singulars que vol oferir a la ciutadania de Barcelona. La propera, per al Dia Mundial contra el Càncer de Mama, tindrà lloc el 19 d'octubre. Cal recordar que a partir de l'1 d'octubre s'inicia l'horari d'hivern. Durant aquest període, la Torre Agbar s'il·luminarà de 19 a 23 hores.

Per la Mercè, la Festa d'Aigües arriba al Castell de Montjuïc

Aquest cap de setmana, la Festa d'Aigües, l'activitat itinerant d'Aigües de Barcelona pensada per apropar la vessant més lúdica de l'aigua als més petits i les seves famílies, serà al Castell de Montjuïc. Podreu visitar aquesta festa els dies 20 i 21 de setembre de 17,30 a les 20 hores. A l'espai també s'exposarà un dels deu vehicles elèctrics que Aigües de Barcelona posarà en servei properament, un exemple més del compromís de la companyia amb el medi ambient i el desenvolupament sostenible.