Fundació Agbar / Notícies / Aigües de Barcelona participa a les I Jornades contra la pobresa organitzades per l¿Ajuntament de Cornellà de Llobregat

2 Febrer 2015

Aigües de Barcelona ha participat recentment a l'"Aliança cívica de Cornellà contra la pobresa", una jornada que va fer palesa la necessitat de sumar esforços entre l'Ajuntament, els agents i entitats socials de la ciutat per continuar lluitant contra l'exclusió social dels col¿lectius més vulnerables.

Aigües de Barcelona va ser convidada a les jornades com a exemple de bones pràctiques locals en relació amb el Fons de Solidaritat de la Fundació Agbar. El seu director de desenvolupament sostenible, Manel Giraldo, va destacar que a Cornellà s'han concedit prop de 1.600 ajudes des de la posada en marxa d'aquest fons, beneficiant més de 4.000 veïns del municipi. En aquest sentit, l'alcalde de Cornellà, Antonio Balmón, va remarcar a la cloenda de les jornades la implicació d'Aigües de Barcelona a través del Fons de Solidaritat amb la lluita contra la pobresa i l'exclusió social.

Les jornades "Aliança cívica de Cornellà contra la pobresa" van comptar amb la participació de diverses entitats socials, com Càritas de Catalunya i Creu Roja, que col·laboren amb Aigües de Barcelona per fer arribar l'ajuda del Fons de Solidaritat als qui més ho necessiten. Aquestes i la resta d'entitats i agents socials presents a Cornellà que van participar a les sessions van consensuar un manifest que mostra el seu compromís per continuar lluitant contra l'exclusió social dels col·lectius en risc.

Consulta el manifest de l'Aliança cívica de Cornellà contra la pobresa.

Mira el vídeo de la jornada fent clic aquí