Fundació Agbar / Notícies / La Fundació Agbar col·labora per segon any amb el programa d'alimentació infantil a l'estiu de la Creu Roja

15 Juliol 2014

El director general d'Aigües de Barcelona, Ignacio Escudero, i el president de la Creu Roja a Catalunya, Josep Marquès, han signat un conveni per garantir l'alimentació de 435 infants i les seves famílies en el període estival. En virtut d'aquest acord, la Fundació Agbar hi destinarà 100.000 euros, cosa que suposa una aportació de 19 euros per infant a la setmana.

Amb aquesta acció, la Fundació Agbar presta suport un any més al programa d'alimentació infantil de la Creu Roja, i dóna continuïtat al conveni que va signar l'any passat amb aquest entitat social.

L'objectiu d'aquest programa és garantir que un total de 873 infants i les seves famílies en risc d'exclusió social a tot Catalunya puguin mantenir una nutrició sana, saludable i equilibrada durant les vacances d'estiu, i s'emmarca en l'Aliança Humanitària per a l'Alimentació Infantil, una campanya que vol aconseguir distribuir 100.000 ajuts alimentaris per a la infància, implicant-hi tots els agents socials, per tal de fer front a l'actual situació d'emergència social que viu la població catalana, especialment la infància. La campanya, que després de la signatura d'aquest conveni ja ha recollit més de 260.000 euros d'aportacions particulars i d'empreses, té el suport de la Fundació Agbar, entre d'altres, i es difon a les xarxes socials a través de l'etiqueta #ellsnopodenesperar. Tota la informació sobre l'Aliança es pot consultar a www.ellsnopodenesperar.org.

Compromesos amb els més vulnerables

Aquest conveni s'emmarca en la voluntat de la Fundació Agbar de col·laborar amb entitats que duen a terme projectes adreçats a corregir situacions de dèficit d'alimentació.

L'any passat, la Fundació Agbar i la Creu Roja van signar un altre acord per pal·liar les dificultats en el pagament del servei de l'aigua de les persones grans amb dificultats ateses per aquesta entitat social. El conveni va permetre reforçar les línies d'actuació iniciades per la Fundació Agbar per fer arribar el Fons de Solidaritat als col·lectius que més ho necessiten. Ara com ara s'han concedit més de 15.000 ajuts, els quals han beneficiat més de 35.000 persones.