Fundació Agbar / Notícies / El Museu Agbar de les Aigües tanca el 2013 amb més de 33.000 visitants

19 Gener 2014

El Museu Agbar de les Aigües tanca el 2013 amb més de 33.000 visitants

El Museu Agbar de les Aigües va rebre l'any passat 33.000 visitants, 4.000 més que l'any anterior, una xifra que confirma la consolidació de l'oferta d'un museu contemporani dedicat a l'aigua ubicat als edificis modernistes de la Central Cornellà.

Entre les activitats de l'any passat, cal destacar les celebrades per al Dia Mundial de l'Aigua; la Nit dels Museus, que va coincidir amb la inauguració de l'exposició `Agua, aguas'; la Ludoteca d'Estiu, que va triplicar el nombre d'assistents respecte 2012; la Setmana de la Ciència, en què més de 500 persones, entre familiars i escolars, van participar en l'activitat `Expedient Aqüífer'; finalment, als Tallers de Nadal petits i grans van muntar un pessebre molt especial amb el riu com a protagonista.

El Museu Agbar de les Aigües, que enguany celebra el seu desè aniversari, continua amb la seva programació d'activitats per a aquest any, entre les quals destaquen les noves visites comentades al museu, que permeten passejar pels pous de la Central Cornellà, entre ells el pou Fives Lille, construït l'any 1905 i on encara avui s'extreu aigua a més de 30 metres de profunditat.

Cal recordar que l'entrada al museu és gratuïta per a tots els professionals del grup. Per a més informació, consulteu-nos a www.museudelesaigues.cat o seguiu-nos a Facebook  www.facebook.com/MuseuAgbardelesAigues.