Fundació Agbar / Notícies / La Fundació Agbar col·labora amb els Jocs Special Olympics Barcelona-Calella 2014

16 Octubre 2014

La Fundació Agbar ha signat un conveni amb l'Ajuntament de Calella, la Federació Catalana d'esports per a disminuïts psíquics i l'agrupació esportiva Special Olympics Catalunya per col·laborar amb els Jocs Special Olympics Barcelona-Calella 2014.

A l'acte de signatura, que es va celebrar a la Torre Agbar, hi van assistir Montserrat Candini, alcaldessa de Calella, Jordi Durà, president de Special Olympics Catalunya, Francesc Martínez de Foix. president de la Federació Catalana d'esports per a disminuïts psíquics, i el director d'Agbar a Catalunya, Albert Martínez.

Els Jocs Special Olympics constitueixen l'esdeveniment esportiu i social més important per a les persones amb discapacitat intel·lectual i representen un estímul al seu treball diari. A Catalunya, se celebren des de l'any 1988, quan van tenir lloc a Lleida. En aquesta edició, els esportistes s'aplegaran, del 30 d'octubre al 2 de novembre, a les ciutats de Barcelona i Calella per disputar 12 modalitats esportives diferents. Més de 1.350 atletes de Catalunya, la resta de l'Estat i de diferents delegacions estrangeres ja tenen aquestes dates marcades en vermell en les seves agendes.