Fundació Agbar / Notícies / La Torre Agbar se suma un any més a la il·luminació de Nadal de l'Ajuntament de Barcelona

21 Novembre 2014

La Torre Agbar, entre els edificis emblemàtics de la ciutat comtal que participen a l'encesa de llums de Nadal de l'Ajuntament de Barcelona.

La Torre Agbar se suma a l'encesa de llums de Nadal de l'Ajuntament amb una il·luminació espectacular en què les animacions de l'estel i l'arbre de Nadal oferiran un joc de llums i color que s'aniran combinant, cada cinc minuts, amb una imatge estàtica del característic arbre de Nadal. La decoració nadalenca s'encendrà aquest vespre, entre les 19.00 hores i la 1 de la matinada, coincidint amb l'inici de la il·luminació dels principals carrers i eixos comercials de Barcelona, i s'allargarà totes les festes, fins al 6 de gener de 2014. Els horaris de la il·luminació especial de Nadal a la Torre Agbar són els següents:

• De diumenge a dijous, de les 18.00 a les 24.00 hores.
  • Divendres i dissabtes, de 18.00 a 1.00 hores.
  • Dies extraordinaris: 24, 25, 31 de desembre i 5 de gener, de les 18.00 hores fins a les 2.00 hores.
  • Dies amb altres il·luminacions especials durant el període nadalenc: 25 de novembre, 1, 10 i 31 de desembre.

Amb aquesta iniciativa, la Torre Agbar continua amb el seu calendari d'il·luminacions singulars que vol oferir a la ciutadania de Barcelona, coincidint amb diverses dates significatives: la propera, el 25 de novembre, Dia Internacional de l'Eliminació de la Violència contra la dona. En aquesta ocasió, la Torre Agbar s'il·luminarà de color lila entre les 19.00 i les 23.00.

A més, la Torre Agbar es va il·luminar ahir de color blau d'UNICEF per commemorar el Dia Mundial de la Infància i  solidaritzar-se amb la situació de milions d'infants que arreu del món travessen greus dificultats per a la seva supervivència i la seva protecció.