Fundació Agbar / Notícies / Més de 800 persones donen sang a la Torre Agbar

21 Gener 2015

Més de 800 persones donen sang a la Torre Agbar

846 persones, entre elles 78 professionals del Grup, van respondre divendres i dissabte a la crida del Banc de Sang i Teixits donant sang a la Torre Agbar, que es va convertir en el punt neuràlgic de la Marató de Donants de Sang 2.0 de Catalunya.

Prop de 2.500 persones han donat sang en els dos primers dies de Marató de Catalunya. Un 20% dels donants mai havia donat abans. A banda de la Torre Agbar, punt principal de la campanya, els bancs de sang situats als principals hospitals de Catalunya van multiplicar per quatre les donacions respecte a un dia normal.

El conseller de Salut de la Generalitat de Catalunya, Boi Ruiz, i la de Benestar i Família, Neus Munté, van intervenir divendres a la Torre Agbar a la primera jornada de la campanya. Per la nit, la seu central d'Agbar es va il·luminar de vermell per sensibilitzar la ciutadania de la  importància de donar sang. Aquesta il·luminació es repetirà el divendres 23 de gener de 19 a 23 hores, coincidint amb el darrer dia de la campanya. Fins llavors, la Marató continua als principals hospitals del país per arribar a les 7.000 donacions. Si encara no has donat sang, busca el teu hospital més proper i participa-hi el teu gest pot salvar vides!

Inscriu-te al web http://www.maratodonants.cat/ca i segueix l'evolució de la campanya a Twitter a través dels comptes corporatius del Grup i l'etiqueta #MaratoDonantsCAT.