Fundació Agbar / Notícies / La Fundació Agbar rep el Premi Nacional Special Olympics a la responsabilitat social empresarial

30 Desembre 2014

La Fundació Agbar ha estat guardonada amb un dels premis nacionals Special Olympics en reconeixement al seu suport i col¿laboració amb els Jocs Special Olympics Barcelona-Calella 2014, l'esdeveniment esportiu i social més important per a les persones amb discapacitat intel·lectual.

Special Olympics Catalunya i la Federació ACELL (Federació Catalana d'Esports per a Persones amb Discapacitat Intel·lectual) volen distingir amb aquests premis a aquelles persones, entitats o institucions que més s'han significat per ajudar el col·lectiu de les persones amb discapacitat. A més de la Fundació Agbar, es va distingir a David Moner ex president de la Unió de Federacions Esportives Catalanes, els esportistes de Special Olympics Catalunya Jordi i Francesc Peláez, el Club Esportiu Acudam de Mollerussa, el Club de Bàsquet Lluïsos de Gràcia, i les ciutats de Barcelona i Calella.

Manuel Baurier, director de Concessions de Sorea a Catalunya Centre, va ser l'encarregat de recollir el premi per part de la Fundació Agbar. L'acte de lliurament de premis, celebrat al Palau Blaugrana de Barcelona, va tenir lloc després de la 17ª Marxa Special Olympics, una caminada popular i festiva que vol donar veu a les persones amb discapacitat intel·lectual i mostrar les dificultats en què es troben en el seu dia a dia.

La col·laboració de la Fundació Agbar amb els Jocs Special Olympics s'emmarca en el seu compromís amb les persones i la societat, i posa de relleu la voluntat de la Fundació per contribuir a la millora de la qualitat de vida dels col·lectius més vulnerables de la societat.