Strict Standards: Declaration of HaangaView::render() should be compatible with Slim\View::render($template, $data = NULL) in /usr/home/trigital.org/web/subdomains/fundacioagbar/index.php on line 39 Fundació Agbar - Projectes - Fons de Solidaritat
Fundació Agbar / Projectes / Fons de Solidaritat

Fons de Solidaritat

Acte institucional per a l’aplicació eficient del Fons de Solidaritat

El Fons de Solidaritat de la Fundació Agbar permet ajudar en el pagament del consum d’aigua de les famílies que estan en risc d’exclusió social. El Fons es va crear el 2012 i es gestiona en coordinació amb els serveis socials dels municipis de l’àrea metropolitana proveïts per Aigües de Barcelona i Sorea.

El 22 de març de 2013, coincidint amb el Dia Mundial de l’Aigua, alcaldes i representants dels ajuntaments on Aigües de Barcelona és present i de l’Àrea Metropolitana de Barcelona van signar l’ampliació de la cobertura d’aquest fons i el protocol per fer-ne una aplicació eficient, a partir de la valoració dels serveis socials municipals.

Els respectius acords amb la Creu Roja i Càritas Diocesana de Barcelona han permès aplicar exempcions similars a persones sense recursos ateses per aquestes entitats, bonificar els residents d’habitatges de lloguer social i facilitar a persones més grans de 65 anys l’accés al consum bàsic d’aigua.

Des de la seva posada en marxa, s’han concedit més de 30.000 ajudes.

Més informació sobre el Fons de Solidaritat