Strict Standards: Declaration of HaangaView::render() should be compatible with Slim\View::render($template, $data = NULL) in /usr/home/trigital.org/web/subdomains/fundacioagbar/index.php on line 39 Fundació Agbar - Projectes - Cercle de l’Aigua
Fundació Agbar / Projectes / Cercle de l’Aigua

Cercle de l’Aigua

El Cercle de l’Aigua és un fòrum de debat i reflexió amb la participació d’experts de l’àmbit econòmic, polític, social o científic.

El Cercle de l'Aigua és un espai periòdic de debat i reflexió impulsat per la Fundació Agbar amb la voluntat d’esdevenir una referència que contribueixi a activar i dinamitzar el diàleg en aspectes d’interès econòmic, polític, social, científic i mediambiental. Des que es va posar en marxa el 2012, s’han celebrat divuit sessions, en les quals s’han tractat temes com la crisi econòmica, l’aigua com a element transformador del territori, la reforma del sector públic, la recerca i els usos de l’aigua i les infraestructures, els mitjans de comunicació, la seguretat jurídica, els reptes europeus, la internacionalització de l’economia, la transparència en les administracions públiques, la dieta mediterrània, els valors compartits de la societat, el sector turístic, la cultura de la innovació i l’emprenedoria, i l’eficiència del sector públic.

Consulteu les edicions anteriors
Per a més informació: Cercle de l'Aigua