Strict Standards: Declaration of HaangaView::render() should be compatible with Slim\View::render($template, $data = NULL) in /usr/home/trigital.org/web/subdomains/fundacioagbar/index.php on line 39 Fundació Agbar - Projectes - Acte institucional: el Dia Mundial dels Museus
Fundació Agbar / Projectes / Acte institucional: el Dia Mundial dels Museus

Acte institucional: el Dia Mundial dels Museus

La Fundació Agbar aprofita el Dia Mundial dels Museus per presentar públicament les seves accions de compromís amb la cultura i el coneixement.

La Fundació Agbar dedica el Dia Mundial dels Museus a destacar les seves accions de compromís amb la cultura i el coneixement. Perquè fomentar la cultura basada en la gestió del coneixement com a motor de desenvolupament social forma part de la nostra missió i contribueix a fer que cada cop més persones puguin percebre els beneficis i el valor de l’aigua. El 2013 es va inaugurar "Agua, aguas", una exposició amb artistes plàstics i escriptors de renom que s’acostava al tema de l’aigua des d’un punt de vista vital, artístic i literari. El 2014, la Fundació Agbar va anunciar la renovació de l’exposició permanent del Museu Agbar de les Aigües, amb l’objectiu de convertir-lo “en un museu del futur”.

Museu Agbar de les Aigües