Fundació Agbar / Projectes / Formació en Dret d'Aigües / FÒRUM DE DRET D’AIGÜES

FÒRUM DE DRET D’AIGÜES

Primera iniciativa a Europa per avançar en el desenvolupament d’una doctrina jurídica en un àmbit, el de l’aigua, que afecta aspectes de la vida personal i social, i amb una diversitat normativa que va des de l’àmbit local fins a l’àmbit comunitari.

El Fòrum de Dret d’Aigües es va crear el 2011 per iniciativa del Consell General del Poder Judicial i la Fundació Agbar, com un punt de trobada periòdic centrat en el pensament i la reflexió multidisciplinària, amb la finalitat d’ampliar el coneixement, contribuir al desenvolupament de la doctrina jurídica i facilitar la unificació de criteris en matèria mediambiental i, sobretot, en l’àmbit de l’aigua.

El Fòrum de Dret d’Aigües constitueix la primera iniciativa d’aquest tipus a Europa, on hi ha una realitat normativa molt diversa i complexa, des de la legislació local fins a la comunitària. Per mitjà de les seves activitats d’estudi i divulgació, el Fòrum s’ha consolidat com un referent essencial en aquestes matèries.

Edicions del Fòrum de Dret d’Aigües:

Juny del 2012 – 1r. Fòrum de Dret d’Aigües

Maig del 2013 – 2n. Fòrum de Dret d’Aigües

Juny del 2014 – 3r. Fòrum de Dret d’Aigües

El Fòrum de Dret d’Aigües ha donat origen a una línia editorial, la col·lecció “Dret d’Aigües”, que vol ampliar el coneixement en matèria de dret d’aigua i mediambiental i contribuir al desenvolupament de la doctrina jurídica de l’aigua.

Consulteu la col·lecció "Dret d'Aigües"